fredag 20 februari 2015

Sportfiskemässan 2015, uppladdning!

Gott folk, checka läget, i dag är det bara en månad kvar till en av årets absolut trevligaste tillställningar - Sportfiskemässan i Jönköping, 20-22 mars. Siktet är inställt på nytt besöksrekord, utställarna är hetare än någonsin och varje monter har någon form av smaskigt erbjudande. Har ni en gnutta fiskeintresse i kroppen bör ni absolut släpa er dit.
Tro mig, det är värt varenda krona!  

Allt ni behöver veta om mässan hittar ni på sportfiskemassan.se!

Jag kommer, tillsammans med ett gäng sköna bloggare, finnas på bloggtorget intill havsfisketorget, där vi rapporterar från mässan. Fox Rage har ingen mässmonter men om ni vill veta mer om deras produkter så har jag Fox Rage-kataloger med mig och jag visar gärna hur ni gör om ni vill beställa lite prylar från dem via Gladsax Fiske. 

Det är satans kul att träffa gamla vänner samt att få ett ansikte på nya vänner, folk som man t ex lärt känna på diverse sociala medier! Så vänner, kom förbi och snacka lite fiske, vettja! Ser verkligen fram emot att få träffa er!


Entrépriserna är ytterst vettiga men en fribiljett i handen gör ju att man har några pesetas över i börsen att lägga på annat, därför kommer jag framöver att lotta ut 5 st fribiljetter på Betesboxens Facebooksida. Håll koll där, mer info kommer!

https://www.facebook.com/Betesboxen

Till er som kommer söderifrån och behöver en bensträckare så kan jag rekommendera att ni tar det pitstopet på Intersport i Ljungby (Ljungbystop intill E4:an). Förutom att de bjuder på gratis korv så har de även några fina mässerbjudande på bl a ekolod, spöhållare, betesboxar samt lite gottigottgott från jiggbaren. Mer info hittar ni på deras FB-sida: 

https://www.facebook.com/intersportfiske?fref=ts

Så, är ni laddade för Sportfiskemässan 2015? 
Dum fråga, klart ni är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar