tisdag 27 maj 2014

Förväntansfull.

Till helgen väntar vertikalträffen ”Meet and Catch” som jag skrivit om tidigare här på bloggen och jag är väldigt laddad! Det ska bli jäkligt kul att både fiska gös i några dagar och att träffa gamla och nya fiskevänner. Förväntningarna steg dessutom ännu ett stort snäpp under dagen då jag hämtade en laddning nya prylar från Fox.


 Förutom några nya exemplar av min absoluta favoritjigg, Fox Snax Fork Tail i diverse färger så landande där även en vind- och vattentät Fox Rage Hooded Soft Shell Jacka och ett nytt vertikalspö, ett Terminator V-jigg Power Cast från Fox Elite-serie. Spöet som ett lättviktsspö med snabb action är anpassat för vikter mellan 14-50 gram vilket passar mitt fiske perfekt. Spöet har rönt stora framgångar nere i Europa och det ska bli förbannat kul att testa det! Blev så nyfiken att jag var tvungen att slänga på en jigg och droppa lite från balkongen. Det känns helt fantastiskt, ligger oerhört fint i handen och man har full kontroll över jiggen. Vad grannarna tänkte är helt annan sak…


Med i leveransen fanns även en ny betesväska, en Series Medium Stacker från Fox Rage Ultron-serie. Väskan är en uppgraderad kusin till Fox Rage Box Stacker Large och den kommer garanterat att passa vertikalfisket perfekt! Den vita färgen är läcker och sticker helt klart ut från mängden väskor som finns på marknaden.

Hela Fox Rage sortiment finns här:


Är ni intresserade av att beställa några prylar från Fox Rage så rekommenderar jag er ett besök i er lokala sportfiskebutik så beställer de hem varorna till er.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar