torsdag 8 maj 2014

Ett inlägg har landat med lite gott och blandat…


Resultat Vertikalmästaren

Vertikalmästaren var en otroligt trevlig tävling som gick av stapeln härförleden och nu har det slutgiltiga resultatet kommit. Betesboxen hamnade mitt i smeten, på en 15:e plats av 33 lag, en placering som jag faktiskt är riktigt nöjd med. Jag hade trots allt den söligaste båten och tekniskt sett kanske den enklaste utrustningen. Lyckades ändå komma före båtar med SI, plotter och fetare motorer med mina tre fiskar. Här är fullständigt resultat:




Streetfishing

Jag var inställd på att ta mig till Göteborg nu på lördag för lite Streetfishing men tyvärr får jag inte ihop schemat och får avstå. Synd, det är ett mycket trevligt initiativ! Eventet kommer troligvis att dyka upp fler gånger och om ni har vägarna förbi Götet på lördag och är fiskesugna så tycker jag absolut att ni ska haka på! Det lär bli gör-trevligt! Mer info finner ni här på Facebook: 




The Rage Pro Team

Jag nyper mig i armen fast att jag är vaken… Förra veckan blev det klart att jag numera ingår i The Rage Pro Team vilket jag är oerhört glad och stolt över. Produkterna från Fox håller världsklass och det ska bli ett sant nöje att få tillhöra denna skickliga skara fiskare. Vill här rikta ett stort tack till Peter Lindström på Gladsax för all hjälp och för att jag fått förtroendet. Mer info om teamet och Fox produkter finner ni här: 



Baitshack

Min gode vän, andra hälften av ”Twin Towers”, Daniel Demeter ångar på! Nu har denna kreativa och produktiva kille bestämt sig för att sätta djupa spår på den svenska karpkartan med högpresterande beten från Splashbaits! Dessa grymma beten har redan börjat skörda framgångar i våra svenska karpvatten och jag tycker absolut att ni ska göra ett besök i Daniels web shop – Baitshack. Prisvärt och kvalitativt! Klicka här för mer info: 



Meet & Catch

Jag har en del spännande vertikalfiskeprojekt inbokade i kalendern. Dels lite egna satsningar i nygamla vatten men även mer sociala fisketillställningar. En sådan grej är vertikalträffen Meet & Catch i Bolmen. Detta är ingen tävling utan tanken är att likasinnade ska träffas, umgås under en helg och i centrum står det pelagiska vertikalfisket. Det ska bli jäkligt kul att återigen träffa denna typ av fiskenördar. Tyvärr verkar det som att deltagarantalet nått taket men det kan vara läge att hålla lite koll på evenemanget om man är intresserad. Det kanske blir några avhopp. Mer info finns här: 
  
   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar