tisdag 18 mars 2014

Jag återspinner.

Det drar ihop sig och fredagen kommer allt närmre! För er som ska upp eller ner till Sportfiskemässan så rekommenderar jag er att i förväg kolla in Återspinningen.



Ett fiffigt koncept som går ut på att samla fiskeutrustning till personer som inte har råd eller möjlighet att köpa ny utrustning eller nya beten. Det kan t ex handla om ensamstående föräldrar, fritidsgårdar, personliga assistenter, m fl. Runt om i landet finns det fiskeintresserade ungdomar som mer än gärna ta över dina begagnade prylar. Onödigt att de bara ligger och samlar damm, har du inte använt dragen på ett par år bakåt så lär du nog inte göra inom ett par år framåt heller. Bättre att du då skänker till fiskande personer som kommer att använda prylarna. 

Även om jag inte har så himla mycket att bidra med (har tyvärr rensat bort en del tidigare), så vill jag gärna dra mitt strå till stacken. Med mig upp till Sportfiskemässan kommer jag därför ha en Plano 3870 innehållande ett gäng olika fiskedrag från bl a Bomber, Savagear, Rapala, Nils Master, Jaxon, m fl. Hoppas de kommer till nytta och att kidsen drar fisk på dem. Vissa av dom har gett mig fina fångster genom åren!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar