torsdag 20 mars 2014

Betesboxen på Sportfiskemässan

Jodåsåatt, i morgon är det äntligen tid för Sportfiskemässan i Kista!
Betesboxen kommer att finnas på Bloggaregatan i entréhallen.
Gott folk, här har ni 3 bra anledningar att komma förbi och skaka tass med mig!

1: Under alla tre dagarna lottar jag ut fina fiskesaker från Gladsax Fiske.

2: Läser ni min blogg och vill ha ett klistermärke?
Hojta till, så får ni en Betesboxen-sticker som ni kan pryda er box, båt eller bil med.

3: Ni är i förbannat gott sällskap då jag på Bloggaregatan är omgiven av andra duktiga, passionerade, bloggande sportfiskare!



 Som sagt, vore kul om ni kommer fram och pratar lite fiske med mig. 
Om ni är blyga eller får hjärnsläpp och inte kommer på vad ni ska prata om så kommer här även några förslag på samtalsämnen:

”I era betesboxar, vad gäller, kvantitet eller kvalitet?”
”Hur fångar man enklast en 6-kilos gös?”
”Skånska fiskevatten, when and where?
”Jaså, en Terhi 440? Kul, sån har jag med!”
”Hur har Facebook förändrat fisket?”
”Vertikalmästaren i Åsnen, ses vi där?”

Hoppas vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar