onsdag 15 maj 2013

Prylar.

I dag landade en laddning fiskeprylar från Gladsax på köksbordet. Dels var det lite reklamprodukter och dekaler till båten, dels lite fiskeprylar som jag kommer att testa under sommaren. Snaxjiggarna från Fox Rage är grymma, de har redan levererat gös åt mig och jag ser verkligen fram emot att testa lite nya färger och storlekar. Box Stacker Large väskan från Fox Rage verkar vara av sjukt bra kvalitet och jag kommer inom de närmsta dagarna "flytta in" i den. 9 lådor (!) lär ju garanterat svälja en hel del jiggar och vobblers. Jag har länge saknat en rejäl tång med många användningsområden och det ska bli spännande att lära känna tången Grip Pliers från Boomerang Tools. Även den och dess hölster verkar vara av rätta virket. Lovecs handgjorda vobblers håller en skyhög finish och rör sig förföriskt i vattnet. Det är nog bara en tidsfråga innan de levererar!


I väntan på mina kommande blogginlägg kan ni alltid läsa mer om
produkterna på Gladsax hemsida och deras agenturer:
 
http://www.gladsaxfiske.se/agenturer.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar