fredag 9 november 2012

Planering.

Planen börjar ta form...

Säsongen går sakta mot sitt slut och jag börjar redan fundera framåt mot 2013.
Nåja, ännu ger jag inte upp, ytterligare ett par pass väntar innan jag vänder blad! 
I morgon blir det lite gösfiske i Sövde, hade även tänkte pricka lite sikfiske i Skräbeån i november, lite abborrfiske i Malmö Kanal under nov/dec och om kung Bore kommer med isen så kanske det även hinns med ett ismetespass innan årsskiftet. Det finns ALLTID en hel del fiske som ligger och väntar på en!!

Tankarna kring strategier, planer, mm inför nästa säsong har dock börjat snurra ordentligt och till viss del tar de form. Som vanligt tänker jag inte lägga alla äggen i en korg utan jag kommer att fortsätta fiska varierat. Dels artmässigt men även metoderna kommer att skifta. En del av mig kommer även medvetet att satsa lite extra på våra predatorer, gäddan, abborren och gösen. För att sporra mig lite extra har jag även anmält mig till tävlingen ”Största fisken” som hålls på Facebook. Jag passar på att slår ett slag för den tävlingen även här, det är ju kul om även fler hakar på! 
The more, the merrier!

LÄNK TILL TÄVLINGEN:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar