onsdag 14 november 2012

Bästa fiskebloggen?

Över 30 Sportfiskebloggar nominerade och fler kommer...

+FishEco har dragit en gång en fiskebloggstävling!

Ett mycket trevligt initiativ! Dels rent egoistiskt, Betesboxen är en av de nominerade, dels för att det ger mig och andra tävlande chansen att upptäcka varandras bloggar. Det märks tydligt att det finns många eldsjälar i vårt avlånga land som verkligen brinner för fisket. Fiskare och naturmänniskor som gärna dokumenterar och fotograferar sina bravader, upptäckter, idéer och fångster. Jag har redan nu, tack vare denna tävling upptäckt och inspirerats rejält. Mörka hemmakvällar framför datorn kommer inte längre kännas tråkiga, en favoritlista av bokmärken är skapad och nu har jag massor med intressant läsning framför mig. Ett bra tag framöver! Det har mig även gett mig tankar och funderingar om hur jag vill att Betesboxen ska se ut och utvecklas i framtiden.

Det är även skönt, på gränsen till befriande att se att det finns många likasinnade och att man inte är ensam om att var lite halvknasig. Kommer troligen även att försöka ta kontakt med några av de andra bloggarna, vissa av dom hade ju varit skitkul att få fiska med! Länk till tävlingen och de andra bidragen. 
Enjoy!





   

2 kommentarer:

  1. Ja det var ett bra sätt att finna nya intressanta bloggar. Man läser igenom listan och klickar sig in till en blogg, väl där så finner man alltid något intressant.

    Lycka till i tävlingen

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Jag har redan upptäckt och tagit kontakt med en "likasinnad" och förhoppningsvis leder det till mer fiske!
    Tack!! :-)

    SvaraRadera