söndag 2 december 2012

Samarbetspartner!


Betesboxen är långt i från är färdig och det kommer den aldrig att bli heller. En blogg, precis som allt annat, måste utvecklas och förändras med tiden. Idag snittar Betesboxen på över 500 läsningar per månad men min önskan är att ta bloggen ett par steg längre. Genom att utveckla innehållet och formen bör jag dels kunna öka besöksfrekvensen, dels öka bredden bland läsarna. Jag vill att bloggen ska vara intressant för allt från noviser, till sportfiskare, till specimenhunters. Dock, för att lyckas med detta behöver jag lite hjälp.

Förra veckan åkte jag därför upp till Småland och träffade Peter och Mats på Gladsax Fiske. Det var verkligen ett nöje att träffa dom i deras fiskefabrik. Jag var där ca 2 timmar men det kändes snarare som 2 minuter och jag hade kunnat stanna där hur länge som helst och bara pratat fiske. Jag fick även möjlighet att berätta om mig, mina tankar och mina mål och till min stora glädje verkade det som att de förstod mig.
Gladsax Fiske kommer under 2013 att stötta Betesboxen med lite produkter och redskap. Jag kommer även få möjligheten att testa nya beten och tekniker. Hela idén med samarbetet är att både Betesboxen och Gladsax Fiske ska utvecklas och nyckelorden mellan oss är kommunikation och ärlighet. Jag känner mig i trygga händer, Gladsax och deras agenturers produkter håller världsklass och jag ser med stor tillförsikt fram emot samarbetet.

Länk och logga till Gladsax Fiske kommer att komma upp på Betesboxen inom kort men jag tycker absolut att ni redan nu ska klicka på länken nedan och ta er en titt på deras hemsida, deras sortiment och deras agenturer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar