tisdag 25 mars 2014

Tävlingen avgjord!...och tack!

Under Sportfiskemässan så lottade jag ut jiggar från Jackson via Gladsax Fiske. 
Varje dag drogs tre vinnare och de som hade extra mycket halm i fickorna och tur med lotterna är följande personer:

Louie Hundsson, Johan DreamTeam Warg, Daniel Lundberg, Felix Widlöf, Niklas Karlsson, Daniel von Aldenroth, Ogge Oginder, Adam Appelgren och Oscar Mårtensson!

STORT GRATTIS TILL ER!
Skicka era postadresser till betesboxen@gmail.com så kommer jiggarna med posten!


Jag testade jiggarna idag och även om jag inte fick något i ovädret så tror jag stenhårt på dessa gäddretare. I mitt hemmavatten lär de i alla all rocka fett på soliga dagar!


Passar här även på att lägga ett STORT tack till alla trevliga sportfiskare man ramlade på under mässan. Ingen nämnd, ingen gömd, ingen glömd. Otroligt inspirerande att prata med er alla, höra era historier och se er ”live”. Ser redan fram emot Jönköping! Facebook och bloggar i all ära, det är ju ändå trevligare att träffas ”away from keyboard”!

Jag fick dessutom möjlighet att diskutera lite idéer med vissa av er och det ska bli spännande att se om dessa frön ger något att skörda. Hoppas även framtiden erbjuder lite gemensamt fiske med er, jag vet att jag i alla fall kommer träffa många av er i slutet av april på Vertikalmästaren vilket ska bli förbannat kul!

Ha det bra så hörs vi, gott folk!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar