torsdag 31 januari 2013

Bloggtävlingen.



Som jag tidigare skrivit här på Betesboxen så håller Fisheco i en fiskebloggstävling där även Betesboxen är nominerad. Nu har tävlingen gått in i slutspelet och det är tid att rösta på sin favorit fiskeblogg. Jag har redan röstat på ett par av mina favoriter, en del nyligen upptäckta, en del har jag följt ett tag. Den stora behållningen för min del och säkerligen för många andra, är att själva tävlingssidan i sig är en fullkomligt lysande sida. Jag hoppas verkligen inte Fisheco tar bort sidan även efter tävlingen är avgjord. Länksamlingen är nämligen perfekt att utgå från under t. ex trista vardagskvällar när man känner att man måste stilla (eller öka) sitt fiskebegär. Här är länken, bara att rösta och förkovra sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar