lördag 22 mars 2014

Sportfiskemässan - min monter.

Lite bilder på montern där jag trivs som fisken i vattnet. 
Det väller in besökare och det är fantastiskt kul att en del tar sig tid och sätter sig ner och pratar lite med en, trots att de säkert bara vill in och frossa på själva mässan.  

Tror inte någon undrar vems bord detta är...

Klistermärkena går åt som smör i solen och många passar på att
inspektera produkterna jag har med mig från Gladsax Fiske.

De fina kepsarna från Gladsax kommer att lottas ut!!
In med er på Facebook och gilla Betesboxen.blogspot så är ni automatiskt med i utlottningen!

Otroligt fina jiggar från Jackson! Gäddorna bävar!
http://www.cebbra.com/en/shop/de9b2ed8-e095-4d67-b88b-d56dec81bfbe/productcategory.aspx

Jag lottar ut 3 pkt om dagen bland mina följare på Betesboxens Facebooksida!
In och gilla ed er, gott folk!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar